SwimmingClasses / MovingClasses ( zwemscholen en bewegingsscholen )

  • Indien er 1 of meerdere lessen niet kan doorgaan (defect zwembad, wedstrijd,… ) , zal deze ingehaald worden ofwel tijdens de 1ste vakantie, ofwel op het einde van de lessenreeks. Het inschrijvingsgeld wordt niet terugbetaald.
  • Indien een les niet ingehaald kan worden (omdat het zwembad niet meer beschikbaar is), ontvang je deze les in de vorm van een tegoed op jouw Swimcool-account op Ledenbeheer.
  • Wij trachten dit uiteraard te beperken tot een strikt minimum, maar van sommige factoren zijn wij ook afhankelijk.

SportsClasses (sportkampen)

  • Indien het sportkampje onverwacht niet kan doorgaan op de geplande locatie, dan zullen wij uitkijken naar een nieuwe locatie in de buurt.
  • Indien er geen alternatief wordt gevonden, dan zullen wij het inschrijvingsgeld terugbetalen in een cadeaubon of terug overschrijven
  • Wij trachten dit uiteraard te beperken tot een strikt minimum, maar van sommige factoren zijn wij ook afhankelijk.
  • Indien het een sportkamp met zwemactiviteit is, maar de zwemactiviteit onverwachts niet kan doorgaan, dan zullen we dit eveneens compenseren (bijvoorbeeld: warme maaltijd aanbieden).

Homelessen ( zwemlessen bij jullie thuis ) 

  • Indien er een les niet kan doorgaan, dan zal de gemiste les worden verschoven naar de eerstvolgende geplande les (dit tot maximaal 3 keer).
  • Bv bij afwezigheid lesgevers ( ziekte,..) of door slecht weersomstandigheden
  • Wij trachten dit uiteraard te beperken tot een strikt minimum, maar van sommige factoren zijn wij ook afhankelijk.